BTTALBUIXECH
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Ruta per les rodalies de Tristan, megasenda cami a Olocau i senda empalme cami font Gota.

Ir abajo

Ruta per les rodalies de Tristan, megasenda cami a Olocau i senda empalme cami font Gota. Empty Ruta per les rodalies de Tristan, megasenda cami a Olocau i senda empalme cami font Gota.

Mensaje por redolator Dom Jul 27, 2008 8:44 pm

De vacances aprofiti per a fer una ruta llarga de exploracio...

80 Km, 7 hores de ruta de 10:30 a 17:30... el sol cascant que dona gust.

Les 7 hores es per lo del sol, hi ha que anar xano xano, ademés la megasenda de baixada de Tristan a Olocau se fa molt lenta i llarga. Acabi fins els collons de la senda, 90% ciclable pa un servidor, algú podra fer-la al 98%. 100% ningú.

Si no fora per el oasis de la la font del llentiscle, seria casi imposible fer eixa ruta. Carregant a saco aigua, encara no va sobrar gens d'aigua.

Per a arribar a Tristan en condicions i ganes de que una volta alli se puga rodar, recomane anar directament a Tristant pel cami mes recte: Naquera, Serra, Llentiscle.

Una volta en Tristan les possibilitats son moltes.

Abans de Tristan hi ha una muntanyeta per a rodar amb un tallat i vistes bones.

En Tristan hi han dos bucles per a rodar, jo vaig fer uno dels dos.

La megasenda de Tristan a Olocau es un sendero PR. Senda per a fartar-se.

La senda atajo del cami de Olocau a PortaCeli, molt be i 100% ciclable.

P.D.

Gracies als tracks de la penya de Moncada, on he pogut vore les dos sendes i m'ha tocat la curiositat de fer-les.

Per la zona de Tristan-Gorgo-Gatova encara hi han molts trams fets i pendents de fer.


Material de la ruta: track, perfil, etc ...

ATENCIO: el movil se me acaba la bateria, aixi que el track arriba fins al cami de la Gota. Menys mal que tot lo important esta grabat.

http://rapidshare.com/files/132880358/2008_07_24_llentiscle_vcap_vtristan_solocau_spceli_betera.zip.html
redolator
redolator
señor de las Pajaras
señor de las Pajaras

Cantidad de envíos : 115
Fecha de inscripción : 08/06/2008

Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.