BTTALBUIXECH
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Material de la ruta del 2009_01_17: EMPALME ENTRE SENDA XAPARRAL I SENDA BARRAIX

Ir abajo

Material de la ruta del 2009_01_17: EMPALME ENTRE SENDA XAPARRAL I SENDA BARRAIX Empty Material de la ruta del 2009_01_17: EMPALME ENTRE SENDA XAPARRAL I SENDA BARRAIX

Mensaje por redolator Miér Ene 21, 2009 8:36 pm

Molt bonic el empalme...

M'agrada mes esta variant que la ultima variant de la senda del Xaparral.

La senda de Barraix continua siguent la meua preferida... encara que esta variant se li apropa prou.

Ja sols queda pendent la senda de Barraix variant directa a Beselga. Jo ja la vaig fer fa temps, i en prou roïn comparada amb les altres tres variants. Per mi no l'aconselle, baixa massa directe i hi ha que anar a peu precís molt de rato.

Lo de la incidencia de la llanta es curiós: algo s'enganxà en un radio, pero com el radio no se trenca, estirá el cos de la llanta i casi rebenta el forat del radio en la llanta.

Es un miracle que l'haga pogut recuperar... encara que esta alineada... te una poqueta deformació vertical (no se si amb martell...) ... ara esta operativa, de totes formes tinc demanada altra, per si esta acaba per rebentar.

Envie material de la ruta... he fet una composicio de les tres sendes del nord.
Blau xaparral
Roig barraix
Verd empalme

http://rapidshare.com/files/187213978/2009_01_17_mola_malla_sxaparal_sempalmebarraix.zip.html

He vist a l'altre foro que hi ha gent que vol cambiar-se la direcció... jo la canvi fa poc, si vos puc ajudar en algo ja sabeu.

Per a Paco: les fotos del Monduver, no me les puc baixar de l'altre foro si no entres i no vull entrar... si les pots penjar per ací...
La zona del Monduver i Barx es molt bonica, ahi vaig anar f atemps a peu dalt del Montduver, tinc pendent fer-la en bici tambe algun dia...
redolator
redolator
señor de las Pajaras
señor de las Pajaras

Cantidad de envíos : 115
Fecha de inscripción : 08/06/2008

Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.