BTTALBUIXECH
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Material de la ruta del 2009_08_01: "PINYO DEL BO 2, 3 i 3'5 PART"

Ir abajo

Material de la ruta del 2009_08_01: "PINYO DEL BO 2, 3 i 3'5 PART" Empty Material de la ruta del 2009_08_01: "PINYO DEL BO 2, 3 i 3'5 PART"

Mensaje por redolator Sáb Ago 01, 2009 9:37 pm

Quina pachanga hui... sols han eixit 40 km i pico... pero molt divertida.

Com s'hem juntat el destrio de dos colles, casi hem fet una.

Crónica:

Juan i jo s'hem tirat per l'escalinata llarga de Sant Espirit, sense cap complexitat ni incidencies.

Hem anat pel xocainet (quan se descuidem faran una autopista alli).

Per a rememorar, hem dit de tirar per la senda del "Pinyo del bo en primera persona" i ficats a rememorar, pos aixo... pinyos a tutiplen.

Manolo (Cosi de Juan), a estrenat senda amb pinyo.

Mario anava fent amagos de pinyos continuament.

I un servidor, quan ja havia passat lo mes dificil de, justament on se la pegà Pacogime (tot per rememorar supose), he fet un invertit, pero esta volta no m'ha eixit la "maniobra per a estos casos" i m'estampat de morros, amb sort d'haber passat la zona de pedres. Sense mes incidencies, personals i materials.

Refresco en la font de final de senda.

Armotzar en Gilet. (1 hora de armotzar, com te que ser)

Tornada, per Caldera-Monte Caruana i Horta-biking paralel al cami de lliria per a intentar guanyar-se el jornal.

Mario, penja les fotos.

Adjunte material de ruta complet.

http://rapidshare.com/files/262597001/2009_08_01_sespirit_xocainet_spinyobo_gilet_mcaruana.rar.html
redolator
redolator
señor de las Pajaras
señor de las Pajaras

Cantidad de envíos : 115
Fecha de inscripción : 08/06/2008

Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.