BTTALBUIXECH
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Horquilla nova

2 participantes

Ir abajo

Horquilla nova Empty Horquilla nova

Mensaje por redolator Miér Dic 17, 2008 9:40 pm

Com la cosa estava en fer-me una bici nova o cambiar-me la horquilla, al final per tema de crisis i que he vist una molt bona oferta de horquilla, a tocat la horquilla.

Continuare a l'equip BH un parell d'anys mes...

Per relació qualitat, preu i prestacions objetives a tocat una meravellosa Suntour EPICON RLD.

Aire-Oli, control de rebot, bloqueig remot, lleugera (li llevaré 0,5Kg a la bici). Es de 100 mm, pero amb un apanyo se pot fer de 120 mm o de 140 mm. Per ahi se parla molt be de ella.
Es com la AXON pero 200 grams mes pesada. La Axon es mes dificil trobar-la amb V-Brake (era un requisit important, que descartava moltes horquilles).

En quansevol cas, la millora la notare segur, comparat amb la merda horquilla que tinc ara. A la máxima precarga del moll no soporta el meu pes, per lo que fa una caguerà de feina.

Amb la nova de aire me la puc ajustar be.

En quan tinga un rato la montaré ja la voreu en funcionament...
redolator
redolator
señor de las Pajaras
señor de las Pajaras

Cantidad de envíos : 115
Fecha de inscripción : 08/06/2008

Volver arriba Ir abajo

Horquilla nova Empty Re: Horquilla nova

Mensaje por AdminRO Jue Dic 18, 2008 1:58 am

AdminRO
AdminRO
Admin
Admin

Masculino
Cantidad de envíos : 64
Edad : 47
Fecha de inscripción : 25/01/2008

https://bttalbuixech.superforo.net

Volver arriba Ir abajo

Horquilla nova Empty Re: Horquilla nova

Mensaje por redolator Jue Dic 25, 2008 4:25 pm

Mecagen... la orquilla encara esta a la caixa...

Encara no he tingut temps de ficar-me...

Un rato que he tingut he aprofitat per a canviar la cadena, cambiar les rodetes del canvi (casi no tenien dents) i fer un ajust del canvi...

Ara va finet, finet, ... me pareix que ja li he pillat el truquet del ajust, encara que esta clar que costa trobar el "punt", sobre tot quan ja de doblat la patilla del canvi nosecuantes voltes...

El canviar la cadne atambe ha ajudat molt, pareixia un acordeon estirat...

Aço ho tenia que fer precis, abans que la horquilla, pero el tindre la orquilla a la caixa i no tindre ocasio de montarla...

Este dissabte espere que siga el ultim que isca en la merda anterior...

Bueno m'hen vaig a rebentar com un sapo---
redolator
redolator
señor de las Pajaras
señor de las Pajaras

Cantidad de envíos : 115
Fecha de inscripción : 08/06/2008

Volver arriba Ir abajo

Horquilla nova Empty Re: Horquilla nova

Mensaje por redolator Mar Ene 06, 2009 12:51 am

Ole...

Ja ta montat...

De paso he canviat el joc de direcció (per 10 euros)... el que passa es que lo del joc de direcció m'ha donat molta feina, i aixó que anava preparat amb ferramentaria casera (serà per alló de casera). Lo que mes m'ha costat ha sigut el desmontar la suspensió antiga i les maleides casoletes de la direcció... merda, robell, soldadura amb merda, ... no hi ha res com unes bones masetades amb delicadessa.

Lo curios es que el joc de direcció antic m'anava molt be i suau... que coses!

Una volta tot desmontat i cuadre netet de merda (lo desmontat a fer la ma s'en va) lo de montar les coses noves a sigut rapid i de categoria, la part mes bonica.

Amb els truquets del prensacasoletes caser (variacio personal mes eficient y respetuos amb les casoletes, vore fotos quan les penje) i lo de congelar les casoletes, han entrat al cuadre de categoria, comparat amb la extracció ha sigut "coser i cantar".

El ficar la aranya de la direcció tambe ha fet falta la ferramenta mes gastada (la maseta). Lo de la direcció i suspensió es lo que mes m'ha donat per cul respecte a la mecànica de la bici, pero una volta fet queda de categoria.

Be, pos eso, tot montaet, engrasaet i ajustaet, de mà serà la prova de campo ( espere no perdre res pel camí :-) )

Respecte a la suspensió he rodat un poc en tancat i no hi han paraules, pos aixó, he passat de no tindre suspensió a tindre.

Va de categoria, aire ajustaet al pes, la suspensió pesa 0,5Kg menys, la bici neta i com nova (dona llástima inclus eixir i embrutar-la).

Mes avant penjaré algunes fotos del prensacasoletes caser variant X.

Al final la BH la aguantaré 1 o 2 anys mes.. o igual mes, a este pas li he agarrat cariño...

De la BH ja queda poc per canviar... tot han sigut canvis per manteniment.

P.D.
Lo unic que me queda ficar es el bloqueig de suspensió que anava inclosa, igual ni la fique.
redolator
redolator
señor de las Pajaras
señor de las Pajaras

Cantidad de envíos : 115
Fecha de inscripción : 08/06/2008

Volver arriba Ir abajo

Horquilla nova Empty Re: Horquilla nova

Mensaje por redolator Mar Ene 06, 2009 2:36 pm

Hui he eixit un rato amb Paco Ortiz en plan "lait" a vore si se anima i se enganxa altra volta...

Hui heu eixit? no he vist res al foro... nosatres hem eixit a les 8...

La prova de campo perfecta, pos aixó ja tinc suspensió. Se baixa millor, se frena millor davant, la roda esta mes rato en terra, no me fa "extranys" acollonants com l'altra, lineal, progresiva i preveible.

Una cosa curiosa que de puta mare, que no m'havia donat conte... la suspensió pensava que era de 100mm, de fet, se pot fer de 100, 120 o 140. Pos resulta que ve de fábrica ajustada a 120mm. Així que ara la tinc de 120mm.

De altura la tinc be, de fet en teoria com l'anterior. No he notat que vaja empitat la cosa, així que se va a quedar en 120mm. Ale a fer feina de "all mountain"...

Aixi ja pot anar be ja...
redolator
redolator
señor de las Pajaras
señor de las Pajaras

Cantidad de envíos : 115
Fecha de inscripción : 08/06/2008

Volver arriba Ir abajo

Horquilla nova Empty Re: Horquilla nova

Mensaje por AdminRO Mar Ene 06, 2009 11:15 pm

me alegre molt, ara a baixar sense por
fotos fotos......
jo hui no ha eixit
AdminRO
AdminRO
Admin
Admin

Masculino
Cantidad de envíos : 64
Edad : 47
Fecha de inscripción : 25/01/2008

https://bttalbuixech.superforo.net

Volver arriba Ir abajo

Horquilla nova Empty Re: Horquilla nova

Mensaje por redolator Lun Ene 12, 2009 10:52 pm

Ja se que soc un pessat, pero... va de categoria...

El dissabte vaig eixir a les 9, m'enteri despres que se havia eixit a les 8, en quansevol cas m'hagera costat estar a les 8...

Aprofiti per fer totes les sendes, escalons i camins pedregosos que trobí per la ruta d'entenament clasic... pos no se nota ni na...

Dona mes sensacio de seguretat i comoditat, sense fer "coses rares".

Penje unes fotos del process...


Horquilla nova Img473lv9

Horquilla nova Img483gk2

Horquilla nova Img478em9

Son fotos del prensacasoletes caser... varilla roscada i uns tacos de madera per no danyar les casoletes. Tuerques i arandeles. Colocar es un coser i cantar, es problema es llevar-les.

La bici penjada del sostre, en exia posicio es molt cómode per treballar amb la part davantera.

Perdoneu per el desastre del traster, que pa aixo esta.

I la foto de la "ferramenta", la maseta, per a "extraure" i "desatascar", tot el que faja falta.
redolator
redolator
señor de las Pajaras
señor de las Pajaras

Cantidad de envíos : 115
Fecha de inscripción : 08/06/2008

Volver arriba Ir abajo

Horquilla nova Empty Re: Horquilla nova

Mensaje por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.