BTTALBUIXECH
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Material de la ruta del 2008_12_06: spirit_xocainet_gr10_segart_malla_xaparalsenda_clliria

2 participantes

Ir abajo

Material de la ruta del 2008_12_06: spirit_xocainet_gr10_segart_malla_xaparalsenda_clliria Empty Material de la ruta del 2008_12_06: spirit_xocainet_gr10_segart_malla_xaparalsenda_clliria

Mensaje por redolator Sáb Dic 06, 2008 7:39 pm

Yeee...

La ruta molt xula, la senda del xaparral, de categoria. Eixa fa fique en el top ten.

La de Gilet queda pendent...

Joan m'ha dit que no ha fet la senda de Barraix-Cantera Beselga, exia la tenim que fer, que es molt xula i fa molt de temps que no la fem.

No se si el dilluns podré eixir... de totes formes vos ficaré un track de una ruta molt xula desde la Torre de Gátova per sendes (molt ciclables) fins al inici del cami Olocau, i tambe la ruta de la senda "empalme" amb la explaná de Porta Celi.

Ahi va:

http://rapidshare.com/files/170846411/2008_12_06_spirit_xocainet_gr10_segart_malla_xaparalsenda_clliria.rar.html

A Rober i Crazy, podrieu haver-os dut les dobles a la senda del xaparral.
redolator
redolator
señor de las Pajaras
señor de las Pajaras

Cantidad de envíos : 115
Fecha de inscripción : 08/06/2008

Volver arriba Ir abajo

Material de la ruta del 2008_12_06: spirit_xocainet_gr10_segart_malla_xaparalsenda_clliria Empty Re: Material de la ruta del 2008_12_06: spirit_xocainet_gr10_segart_malla_xaparalsenda_clliria

Mensaje por pacogime Jue Dic 11, 2008 1:53 am

La senda de Barraix-cantera tb te varies variants. Jo vaig fer una fa molt i esta molt molt be. A vore si la repetim pronte

pacogime
Dominguero
Dominguero

Cantidad de envíos : 25
Fecha de inscripción : 01/02/2008

Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.