QUEDADA NOCTURNA PENDENT PAL DIMECRES
4 participantes
BTTALBUIXECH :: General :: Marchas :: Nocturnas
Página 1 de 1.
QUEDADA NOCTURNA PENDENT PAL DIMECRES
CONVOCADA NOCTURNA.
Antonio, jo i segurament Manolo, hem quedat este dimecres (12/11/2008) a la plaça del Ajuntament de la Pobla, per a una nocturna.
Ho teniem pendent de fa temps, nosaltres eixirém, qui vullga vindre allí estarem, a les 19:30.
Lo del dimecres, no es per incordiar, es el dia que ens ve be a nosaltres, ja ho haviem parlat fa temps.
Ho dic per que he vist a l'altre foro (el que censuren) que Pacogime i el Xufi han dit de fer una el dijous precisament.
Jo m'apuntaria a les dos, pero no puc, vegau a vore si no tindrieu inconvenient de fer-la el dimecres i aixi serem 5 per ara.
Pos eso: Dimecres a les 19:30 a l'ajuntament de la Pobla.
Antonio, jo i segurament Manolo, hem quedat este dimecres (12/11/2008) a la plaça del Ajuntament de la Pobla, per a una nocturna.
Ho teniem pendent de fa temps, nosaltres eixirém, qui vullga vindre allí estarem, a les 19:30.
Lo del dimecres, no es per incordiar, es el dia que ens ve be a nosaltres, ja ho haviem parlat fa temps.
Ho dic per que he vist a l'altre foro (el que censuren) que Pacogime i el Xufi han dit de fer una el dijous precisament.
Jo m'apuntaria a les dos, pero no puc, vegau a vore si no tindrieu inconvenient de fer-la el dimecres i aixi serem 5 per ara.
redolator- señor de las Pajaras
- Cantidad de envíos : 115
Re: QUEDADA NOCTURNA PENDENT PAL DIMECRES
redolator escribió:CONVOCADA NOCTURNA.
Molt bé no esteu!
Anéu amb compte amb els gamusinos, diuen que s´injecten EPO, i moseguen buscant plasma net!!
JoAN- señor de las Pajaras
- Cantidad de envíos : 144
Ok, jo anire esta vespra. Ara parlare en el xufi a vore, pero crec que ell soles podia eixir el dijous. Si de cas puc fer dos nocturnes la mateixa setmana, jejjee
pacogime- Dominguero
- Cantidad de envíos : 25
No es per res, pero amb el temps que fa...no es questio d'eixir amb la bici. NO estem estiu per a pegar-se la xopa de la primera vegada, podriem agafar tres pulmonies seguides. Menuda merda!
pacogime- Dominguero
- Cantidad de envíos : 25
Total ha passat un nuvolet de res.
Hui no ficaba en el temps res de pluja.
Be, per ara Tono i jo anem segur, qui vullga ens vegem en un rato.
Hui no ficaba en el temps res de pluja.
Be, per ara Tono i jo anem segur, qui vullga ens vegem en un rato.
Jo no puc. Llàstima.
CrAzY- Moderador
-
Cantidad de envíos : 95
Paco mecaguen...
Al final eixirem Tono, Manolo i jo. Estiguerem esperant un rato per si venies...
La nit de puta mare, el cel clar, lluna plena i vistes de categoria. No feia tant de fred com pensava, encara que per supost feia fred.
Nosaltres anem a vore si seguim la marxeta de eixir entre setmana una nocturneta. Segurament seran els dimecres.
Qui vullga ja sap.
Ferem la volta de entrenament normal: coll de la calderona, senda de sant espirit, penyes de guaita, alfinach... i per a fer-ho un poc mes llarg tornarem per el camp de tir eixint a lo de Peris.
P.D.
El invent de les llumenetes ha passat la certificació de qualitat.
Ara despres fique Afotos.
Les fotos de la mega camara de Manolo han eixit molt millor, a vore si les penjem també.
Al final eixirem Tono, Manolo i jo. Estiguerem esperant un rato per si venies...
La nit de puta mare, el cel clar, lluna plena i vistes de categoria. No feia tant de fred com pensava, encara que per supost feia fred.
Nosaltres anem a vore si seguim la marxeta de eixir entre setmana una nocturneta. Segurament seran els dimecres.
Qui vullga ja sap.
Ferem la volta de entrenament normal: coll de la calderona, senda de sant espirit, penyes de guaita, alfinach... i per a fer-ho un poc mes llarg tornarem per el camp de tir eixint a lo de Peris.
P.D.
El invent de les llumenetes ha passat la certificació de qualitat.
Ara despres fique Afotos.
Les fotos de la mega camara de Manolo han eixit molt millor, a vore si les penjem també.
Jeeee, açò què vol dir, totes les setmanes una nocturneta??? Menuda panda. Nocturnes els dimecres, carreteros els diumenges, mountain els dissabtes i poligono els dilluns i dimarts. Però vosaltres no teniu casa o què? Jajajajajaja
Jo dimecres no podré eixir ninguno, en tot cas podria a lo millor algún dilluns o dijous. Tot es mirar-ho. Au penya.
Jo dimecres no podré eixir ninguno, en tot cas podria a lo millor algún dilluns o dijous. Tot es mirar-ho. Au penya.
CrAzY- Moderador
-
Cantidad de envíos : 95
BTTALBUIXECH :: General :: Marchas :: Nocturnas
Página 1 de 1.