BTTALBUIXECH
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

QUEDADA NOCTURNA PENDENT PAL DIMECRES

4 participantes

Ir abajo

QUEDADA NOCTURNA PENDENT PAL DIMECRES Empty QUEDADA NOCTURNA PENDENT PAL DIMECRES

Mensaje por redolator Mar Nov 11, 2008 6:15 pm

CONVOCADA NOCTURNA.

Antonio, jo i segurament Manolo, hem quedat este dimecres (12/11/2008) a la plaça del Ajuntament de la Pobla, per a una nocturna.

Ho teniem pendent de fa temps, nosaltres eixirém, qui vullga vindre allí estarem, a les 19:30.

Lo del dimecres, no es per incordiar, es el dia que ens ve be a nosaltres, ja ho haviem parlat fa temps.

Ho dic per que he vist a l'altre foro (el que censuren) que Pacogime i el Xufi han dit de fer una el dijous precisament.

Jo m'apuntaria a les dos, pero no puc, vegau a vore si no tindrieu inconvenient de fer-la el dimecres i aixi serem 5 per ara.

Pos eso: Dimecres a les 19:30 a l'ajuntament de la Pobla.
redolator
redolator
señor de las Pajaras
señor de las Pajaras

Cantidad de envíos : 115
Fecha de inscripción : 08/06/2008

Volver arriba Ir abajo

QUEDADA NOCTURNA PENDENT PAL DIMECRES Empty Re: QUEDADA NOCTURNA PENDENT PAL DIMECRES

Mensaje por JoAN Mar Nov 11, 2008 8:26 pm

redolator escribió:CONVOCADA NOCTURNA.

Antonio, jo i segurament Manolo, hem quedat este dimecres (12/11/2008) a la plaça del Ajuntament de la Pobla, per a una nocturna.

Ho teniem pendent de fa temps, nosaltres eixirém, qui vullga vindre allí estarem, a les 19:30.

Lo del dimecres, no es per incordiar, es el dia que ens ve be a nosaltres, ja ho haviem parlat fa temps.

Ho dic per que he vist a l'altre foro (el que censuren) que Pacogime i el Xufi han dit de fer una el dijous precisament.

Jo m'apuntaria a les dos, pero no puc, vegau a vore si no tindrieu inconvenient de fer-la el dimecres i aixi serem 5 per ara.

Pos eso: Dimecres a les 19:30 a l'ajuntament de la Pobla.


Molt bé no esteu!
affraid affraid
Anéu amb compte amb els gamusinos, diuen que s´injecten EPO, i moseguen buscant plasma net!!
JoAN
JoAN
señor de las Pajaras
señor de las Pajaras

Cantidad de envíos : 144
Fecha de inscripción : 30/01/2008

Volver arriba Ir abajo

QUEDADA NOCTURNA PENDENT PAL DIMECRES Empty Re: QUEDADA NOCTURNA PENDENT PAL DIMECRES

Mensaje por pacogime Miér Nov 12, 2008 3:42 pm

Ok, jo anire esta vespra. Ara parlare en el xufi a vore, pero crec que ell soles podia eixir el dijous. Si de cas puc fer dos nocturnes la mateixa setmana, jejjee

pacogime
Dominguero
Dominguero

Cantidad de envíos : 25
Fecha de inscripción : 01/02/2008

Volver arriba Ir abajo

QUEDADA NOCTURNA PENDENT PAL DIMECRES Empty Re: QUEDADA NOCTURNA PENDENT PAL DIMECRES

Mensaje por pacogime Miér Nov 12, 2008 7:31 pm

No es per res, pero amb el temps que fa...no es questio d'eixir amb la bici. NO estem estiu per a pegar-se la xopa de la primera vegada, podriem agafar tres pulmonies seguides. Menuda merda!

pacogime
Dominguero
Dominguero

Cantidad de envíos : 25
Fecha de inscripción : 01/02/2008

Volver arriba Ir abajo

QUEDADA NOCTURNA PENDENT PAL DIMECRES Empty Re: QUEDADA NOCTURNA PENDENT PAL DIMECRES

Mensaje por redolator Miér Nov 12, 2008 8:37 pm

Total ha passat un nuvolet de res.

Hui no ficaba en el temps res de pluja.

Be, per ara Tono i jo anem segur, qui vullga ens vegem en un rato.
redolator
redolator
señor de las Pajaras
señor de las Pajaras

Cantidad de envíos : 115
Fecha de inscripción : 08/06/2008

Volver arriba Ir abajo

QUEDADA NOCTURNA PENDENT PAL DIMECRES Empty Re: QUEDADA NOCTURNA PENDENT PAL DIMECRES

Mensaje por CrAzY Miér Nov 12, 2008 9:34 pm

Jo no puc. Llàstima.
CrAzY
CrAzY
Moderador
Moderador

Masculino
Cantidad de envíos : 95
Edad : 46
Localización : La Creu
Fecha de inscripción : 31/01/2008

Volver arriba Ir abajo

QUEDADA NOCTURNA PENDENT PAL DIMECRES Empty Re: QUEDADA NOCTURNA PENDENT PAL DIMECRES

Mensaje por redolator Jue Nov 13, 2008 11:49 pm

Paco mecaguen...

Al final eixirem Tono, Manolo i jo. Estiguerem esperant un rato per si venies...

La nit de puta mare, el cel clar, lluna plena i vistes de categoria. No feia tant de fred com pensava, encara que per supost feia fred.

Nosaltres anem a vore si seguim la marxeta de eixir entre setmana una nocturneta. Segurament seran els dimecres.

Qui vullga ja sap.

Ferem la volta de entrenament normal: coll de la calderona, senda de sant espirit, penyes de guaita, alfinach... i per a fer-ho un poc mes llarg tornarem per el camp de tir eixint a lo de Peris.

P.D.
El invent de les llumenetes ha passat la certificació de qualitat.

Ara despres fique Afotos.
Les fotos de la mega camara de Manolo han eixit molt millor, a vore si les penjem també.
redolator
redolator
señor de las Pajaras
señor de las Pajaras

Cantidad de envíos : 115
Fecha de inscripción : 08/06/2008

Volver arriba Ir abajo

QUEDADA NOCTURNA PENDENT PAL DIMECRES Empty Re: QUEDADA NOCTURNA PENDENT PAL DIMECRES

Mensaje por redolator Jue Nov 13, 2008 11:53 pm

Afotos:

QUEDADA NOCTURNA PENDENT PAL DIMECRES Pict1678lt9.thQUEDADA NOCTURNA PENDENT PAL DIMECRES Thpix
redolator
redolator
señor de las Pajaras
señor de las Pajaras

Cantidad de envíos : 115
Fecha de inscripción : 08/06/2008

Volver arriba Ir abajo

QUEDADA NOCTURNA PENDENT PAL DIMECRES Empty Re: QUEDADA NOCTURNA PENDENT PAL DIMECRES

Mensaje por redolator Vie Nov 14, 2008 12:01 am

Mes afotos, que se veu que han canviat lo del hosting de afotos:

QUEDADA NOCTURNA PENDENT PAL DIMECRES Pict1679cf8.thQUEDADA NOCTURNA PENDENT PAL DIMECRES Thpix

QUEDADA NOCTURNA PENDENT PAL DIMECRES Pict1681fm9.thQUEDADA NOCTURNA PENDENT PAL DIMECRES Thpix

QUEDADA NOCTURNA PENDENT PAL DIMECRES Pict1683aw4.thQUEDADA NOCTURNA PENDENT PAL DIMECRES Thpix

QUEDADA NOCTURNA PENDENT PAL DIMECRES Pict1684og4.thQUEDADA NOCTURNA PENDENT PAL DIMECRES Thpix


Por sierto, el dissabte com sempre on sempre....
redolator
redolator
señor de las Pajaras
señor de las Pajaras

Cantidad de envíos : 115
Fecha de inscripción : 08/06/2008

Volver arriba Ir abajo

QUEDADA NOCTURNA PENDENT PAL DIMECRES Empty Re: QUEDADA NOCTURNA PENDENT PAL DIMECRES

Mensaje por CrAzY Vie Nov 14, 2008 12:58 am

Jeeee, açò què vol dir, totes les setmanes una nocturneta??? Menuda panda. Nocturnes els dimecres, carreteros els diumenges, mountain els dissabtes i poligono els dilluns i dimarts. Però vosaltres no teniu casa o què? Jajajajajaja
Jo dimecres no podré eixir ninguno, en tot cas podria a lo millor algún dilluns o dijous. Tot es mirar-ho. Au penya.
CrAzY
CrAzY
Moderador
Moderador

Masculino
Cantidad de envíos : 95
Edad : 46
Localización : La Creu
Fecha de inscripción : 31/01/2008

Volver arriba Ir abajo

QUEDADA NOCTURNA PENDENT PAL DIMECRES Empty Re: QUEDADA NOCTURNA PENDENT PAL DIMECRES

Mensaje por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.