BTTALBUIXECH
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Ruta de vacances: Tristan_Morruda_Geldo_OjosNegros

3 participantes

Ir abajo

Ruta de vacances: Tristan_Morruda_Geldo_OjosNegros Empty Ruta de vacances: Tristan_Morruda_Geldo_OjosNegros

Mensaje por redolator Mar Nov 04, 2008 2:56 pm

Helou...

Esta setmana estic de vacances, el dilluns aprofití per una ruta que tenia pendent de fa temps.
El dia de puta mare, tot ple de xarcos, la bici un fangar, pero "con encanto".
Vaig fer paregut a les "maquines de Geldo", encara que dins les possibilitats d'un servidor (diesel de camió).
Lo de tornar per la via de ojos negros es simplement, que tornar a pujar Trinstan, ni de conya vamos.
Per la via verde se baixa be, ja la vaig fer fa temps fins a Altura i me coneixia el camí, sabia que la baixada seria rápida.
El únic problema es que feia aire xelat de cara, i arribi rebentat com un sapo.
Se me va acabar la bateria del GPS (movil), fins casi al final oficial de la via verda (Torres Torres). Després continui per el tram no "oficial" de la via verde. Tinc que tornar altre dia a fer el tunel de la via verde, que fa temps que no faig, a la altura de Beselga.

Estadistiques:

Hores totals: 6,5 hores.
Km (contador de bici): 102 Km
Mitga global: 15,7 km/h
Mitga (contador bici): 18 i pico Km/h (no conta les parades en la mitja)

Les mitjes estan molt lluny de les (Màquines). Pero se veu que tot el mon pot fer una llarga, encara que vagen tan poc com jo mateix.

Aixo si, vaig fer una ruta prou directa, anar a Tristan directe sense floritures, i tornar per ojos negros, sabent que se torna be per ahi.
Tinc comprobat que el meu limit està sobre els 100 Km i pico i anant a la marxeta. Parant i jalant.

Bo, ahi va el material:
http://rapidshare.com/files/160543815/2008_11_03_moliner_tristan_morruda_gabacho_geldo_vojosnegros.rar.html

He ficat ortofotos del tram "no ofical" de la via verde desde que se acaba en Torres Torres, no feu mot de cas, es material per a altra ruta.

Al material està marcat prou be, el punt de empalme entra la carretera (Morruda-Geldo) y la Via verde. Es anar aspai de no pasar-se de llarg.
He vist que la volieu fer algun dia el tornar per la via verde. Os heu recomane, esta molt way: viaductes, estacions antigues, trams de terra, carril ample, etc ...
Se pot baixar (sense aire de cara) en mitges de 25 a 30 Km/h. Les máquines podrán baixar a 35 Km/h.

El empalme de la via a la altura de Geldo, esta molt prop de Altura (3 o 4 Km), tenia pensat acostar-me a Altura, pero ja estava prou rebentaet i se feia tard.

Be, aprofitaré altre dia vacancero, a fer algun tram nou que tinc pendent tambe. Este tram si, que es nou de veres, no l'he vist a cap lloc.
redolator
redolator
señor de las Pajaras
señor de las Pajaras

Cantidad de envíos : 115
Fecha de inscripción : 08/06/2008

Volver arriba Ir abajo

Ruta de vacances: Tristan_Morruda_Geldo_OjosNegros Empty Re: Ruta de vacances: Tristan_Morruda_Geldo_OjosNegros

Mensaje por juan fran Mar Nov 04, 2008 10:30 pm

muy lejos de las maquinas de geldo......pero no deja de ser una super ruta....redolator comprate un gps que dure la bateria 12 o 13 horas jajajjajaja....l.es broma....

juan fran
señor de las Pajaras
señor de las Pajaras

Masculino
Cantidad de envíos : 109
Edad : 49
Fecha de inscripción : 04/02/2008

Volver arriba Ir abajo

Ruta de vacances: Tristan_Morruda_Geldo_OjosNegros Empty Re: Ruta de vacances: Tristan_Morruda_Geldo_OjosNegros

Mensaje por JoAN Miér Nov 05, 2008 12:35 am

Nosaltres ferem ja la via verde per Alfara d'Algimia fins a Viver, pero anarem i tornarem per el mateix lloc... el que ens seria de ajuda per a la pròxima es que ens digues cóm enganxar desde la zona de la Morruda (+-) fins a la Serra d'Espadà o be quina es la millor forma d´anar cap a la zona de Artana-Eslida, per un itinerari que estiga be!!
JoAN
JoAN
señor de las Pajaras
señor de las Pajaras

Cantidad de envíos : 144
Fecha de inscripción : 30/01/2008

Volver arriba Ir abajo

Ruta de vacances: Tristan_Morruda_Geldo_OjosNegros Empty Re: Ruta de vacances: Tristan_Morruda_Geldo_OjosNegros

Mensaje por redolator Miér Nov 05, 2008 8:42 pm

Ma que aneu... mes que la llum :-)

Espadà no ho tinc gens vist, rutes boniques "certificades" desde Geldo a Espada no tinc ni idea. Seria vore tracks d'altres penyes de la zona.

A banda de la calderona, la única zona que tinc prou vista es la zona de la serra de Corbera a Tavernes de la Valldigna.
redolator
redolator
señor de las Pajaras
señor de las Pajaras

Cantidad de envíos : 115
Fecha de inscripción : 08/06/2008

Volver arriba Ir abajo

Ruta de vacances: Tristan_Morruda_Geldo_OjosNegros Empty Re: Ruta de vacances: Tristan_Morruda_Geldo_OjosNegros

Mensaje por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.